Social Media

Facebook heeft Google overtroffen als het gaat om bezoekersaantallen en pageviews per dag. De gemiddelde mens besteed steeds meer tijd aan social media zoals Facebook en Twitter. Wat doet u als bedrijf met deze informatie?

Juist, u gaat daarin mee. Althans, dat wilt u. Maar hoe gaat u dat aanpakken?

Herkent u zich daarin, dan hebben wij het juiste dienstenaanbod voor u. Want vergis u niet. Social Media is niet iets tijdelijks of voor even erbij.

Intake

In de intake worden in gezamenlijk overleg de doelen voor uw social media campagne vastgesteld.

Deze worden verwerkt in een inrichtingsdocument, welk tevens een richtlijn is voor de redactie en voor de vormgever. Dit protocol zorgt er voor, dat bij ingebruikname van uw social media campagne het voor iedereen duidelijk is wat er wanneer gedaan moet worden.

Klinkt dit wat zwaar? Wij hebben éénpitters als klant die blij zijn het traject op deze manier doorgelopen te zijn.

Social Media onderhoud

Social media heeft dagelijks onderhoud nodig. Doet u dit niet, dan kunt u het beter laten. Nog beter kunt u het uitbesteden, want dan heeft u én uw handen vrij, én de voordelen van een geoliede social media campagne.

Dagelijks onderhoud (ook in het weekend) kan bestaan uit het plaatsen van tweets en posts, het checken van reacties en het vinden van volgers en vrienden.

 Maandelijks wordt de score gemeten en verwerkt in een excelsheet, waarbij we het vergelijken met eerdere maanden, aan de hand hiervan doen we voorstellen voor aanpassingen in de komende maand. Zo groeit het aantal volgers/vrienden (en dus websitebezoek) gestaag door.

Over ons

Opgericht in 2001, is Marvin's Multimedia uitgegroeid tot een trots bedrijf met meerdere initiatieven en diensten.


Marvin's Multimedia BV
Global Gateway 8
Rue De La Perle
Providence, Mahe, Seychelles
info@marvins.nl

Contact